من و عشق زیبایم

می نویسم از "منی" که قبل او بودم و "منی" که در کنار او هستم

من و عشق زیبایم

می نویسم از "منی" که قبل او بودم و "منی" که در کنار او هستم

چرا من؟ چرا اینجا؟

سلام به همه دوستان عزیز وب قبلیم که انشاءالله به زودی به اینجا هم سر می زنند...

نمیدونم چی شد که اینجا ساخته شد اما به نظرم فکری بود که با گشت و گذار در این فضای مجازی به ذهنم رسید... نوشتن از خودم و همسرم با نگرشی شاید نو،به ازدواج...

خیلی وقت نیست که زندگی مشترک رو تجربه کردم،اما ترجیح دادم از همون روزهای اول از نکات مثبتی که در زندگیم می بینم والبته به درد بقیه هم میخوره،و یا نکات منفی که سعی کردم برطرفشون کنم، بنویسم...

من... البته یه بنده عادی خدا، که داره هرروز سعی شو میکنه تا تو مسیر بندگی،گام های درست برداره تا از مسیر منحرف نشه،البته به کمک همسرش...

راه پر پیچ و خم بندگی رو به تنهایی نمیشه طی کرد... بالاخره یه جاهایی هست که کم میاری،احساس میکنی دیگه نمیتونی بقیه مسیر رو طی کنی... احساس میکنی تنهایی... نه یه همدردی... نه یه همفکری و نه یه همراهی...

فدای خدای خودم بشم که حتی تو راه بندگی خودش هم تنهات نمی ذاره...

خودش احساس نیاز به یه همراه تو زندگی رو تو وجودت قرار داده،خودشم بهترین فردی رو که میتونی تو این راه باهاش همراه و همدل حرکت کنی تا اوج برسی رو برات کنار گذاشته تا به وقتش بهت هدیه بده...

خدا رو به تعداد شن های ساحل های دریاها شکر که هدیه زیبای زندگی منو بهم بخشیدی ...


پس من باب تشکر از تو هم که شده خدایا،می نویسم از خودم و همسر نازنینم که بهترین هدیه زندگیمه...

بسم الله الرحمن الرحیم...

افوض امری الی الله... ان الله بصیر بالعباد...



راستی وبلاگ قبلی من با نام" راضی ام به رضای تو" با این آدرس"www.banooyeshieh.blogfa.com" هست. شاید خیلی از خواننده های اینجا با این وبلاگ آشنا باشند. اینو گفتم که بگم من غریبه نیستم!! همون نرگس اونجام!!

نظرات 7 + ارسال نظر
دیـــــ ــدبــــ ـان دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 11:59 http://didebban.blogfa.com

سلام دوست عزیز... خیلی خوشحالم که در این زمینه دست به فعالیت زدید و واقعا جای کار زیاد داره.. سعی کنید از هر ابزار و وسیله ای که خدا سر راهتون قرار میده استفاده کنید تا به غایت زندگیتون نزدیک و نزدیکتر بشید خوشحال شدم موید باشید

سلام بزرگوار. خوشحالم که افتخار بازدید از وبم رو دادید. انشاءالله با توکل به خدا و راهنمایی های امثال شما بتونم به هدف زندگیم برسم.

ღ بانـو ღ سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 14:12 http://mashghhayam.blogfa.com/

سلام نرگس جون عیدت مبارک
کجایی خانمی؟ کم پیدایی؟ چرا ادامه نمیدی به نوشتن؟؟

سلام عزیزم. عید شما هم مبارک. راستش وقتم خیلی کمه،بعدشم دوست ندارم تا یه اتفاق خاص یا یه نکته خاص رو نفهمیدم چیزی بنویسم.
راستش من هر دو هفته همسرمو می بینم،به خاطر همین هنوز زیاد باهاش نبودم تا هر لحظه زندگیم برام یه تجربه جدید باشه،اما خب سعی میکنم اگر وقت کردم بنویسم.ولی واقعا سرم شلوغه. ببخشید عزیزم. تنهام نذار،بازم بیا.

سحر دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 10:11 http://www.sarboland-313.blog.ir

http://img.p30download.com/audio/image/2012/07/1343414608_salavat.jpg


عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد

سلام سحرم. عید شما هم مبارک

سحر شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 20:24 http://www.sarboland-313.blog.ir

سلام نرگسم
شهید جهان آرا:
بچه ها!
اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید؛ دوباره فتح می کنیم؛مراقب باشید...ایمانتان سقوط نکند.

شائق شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 16:29 http://www.shaegh70.com

سلام,انشالله تو این مسیر موفق باشید و انشالله هر زوز خوشبخت تر از روز قبل باشید,منم مدت کوتاهییه که ازدواج کردم و امیدوارم که مطالبتون واسه من مفید باشه

سلام خیلی ممنونم. انشاءالله شما هم خوشبخت باشید. متشکر ازین که سر زدید. خوشحالم کردید

ღ بانـو ღ پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 17:06 http://mashghhayam.blogfa.com/

سلاااااااااااام عروس خانم .... خیلی خوشحالم برات .... ان شاءالله تو راهی که شروع کردی موفق باشی و زندگی مثل زندگی حضرت فاطمه و حضرت علی داشته باشی ... بازم بهت تبریک میگم خواهرم
یاعلی

سلام عزیز دلم. ممنونم ازین که اینجا هم تنهام نذاشتی.
بابت دعای قشنگی که کردی ممنونم

سحر پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 09:03 http://www.sarboland-313.blog.ir

سلام عروس
خوبی؟نه باید بگم خوبین؟شما و همسر محترمتون را عرض می کنم.
انشاالله که همیشه شاد و سلامت باشید.خیلی خوشحالم که وبلاگی با این موضوع را ساختی الحمدالله.
این نوشته ها برای مجردها و حتی متاهل ها می تواند خیلی راهگشا باشد حتی برای شما هم می تواند خوب باشد چون ممکنه نظرات دوستان نکات زیبا و از قلم افتاده را به شما یادآوری کند.
موفق باشید

سلام عزیزم،ممنونم خوبم،نه خوبیم! خیلی خوشحالم کردی سر زدی. انشاءالله با راهنمایی های دوستای گلی مثل شما اینجا روز به روز رونق بیشتری بگیره.
من منتظر نظرات و به خصوص انتقادات هستم گلم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.