من و عشق زیبایم

می نویسم از "منی" که قبل او بودم و "منی" که در کنار او هستم

من و عشق زیبایم

می نویسم از "منی" که قبل او بودم و "منی" که در کنار او هستم

امید... رمز حیات من...

من به نظر خودم آدم عجیبی هستم. بالاخره هر آدمی مشکلات و نواقصی تو زندگیش داره... و خیلی مهمه که در جهت رفع کردنشون باشه. نمیدونم چرا قبل ازدواج این اراده ای رو که الان دارم رو نداشتم... میدونستم خیلی از رفتارهام اشتباهه اما نیرویی که منو پایدار نگه داره برای خوب شدن و خوب موندن، نبود... اما تو همین چند ماهی که ازدواج کردم خودم تغییرات فاحشم رو حس میکنم...

این تابستون و به خصوص ماه مبارک رمضان،برای من تلنگر خیلی خوبی بود... من آدم برون گرایی ام ولی درمورد مشکلاتم ترجیح میدم خودم تنهایی فکر کنم و به نتیجه برسم... یعنی تو این یه مورد درون گرام... تقریبا اواسط ماه رمضان حالم خیلی بد بود... یه مشکلی داشتم که البته به کسی هم نگفتم(به جز همسرم که با کنجکاوی زیادش از زیر زبونم حرف کشید)... خیلی ناامیدم کرده بود... اما هرطور بود وقتی دیدم هیچکس نمیتونه مشکلمو حل کنه و این خودم هستم که باید خودم رو با شرایط موجود وفق بدم و درواقع خودم رو با محیط دور و برم سازگار کنم،اونوقت بود که انگار دوباره امیدوار شدم...

با یه انگیزه مضاعف و روحیه خیلی بهتر، نسبت به قبل، دوباره شروع کردم... نمیتونم مشکلم رو اینجا بگم اما راه حلی که براش پیدا کردم احترام متقابل بود... احترام، احترام میاره و محبت، محبت... تمام رفتارهایی که ما از اطرافیانمون می بینیم بازخورد رفتار خودمون هست... پس باید خوب برخورد کرد و خوب بود تا عکس العمل خوبی هم در محیط اطراف دید...

الان تو این برهه از زمان خودم رو در حال پیشرفت ارزیابی میکنم و این رو مدیون مسئولیت پذیری هستم که متأهلی به من داده...

الان بیشتر به این فکر میکنم که تک تک برخورد های من و تک تک عادت های من، در رفتار و عادت های آینده بچه هام تأثیرگذار هستن و باید بیشتر مواظب رفتار خودم باشم... این امید به آینده زندگیم و علی الخصوص بچه هام، خیلی منو مصمم تر کرده برای خوب زندگی کردن و رفع مشکلاتم...

نمیدونم چرا خیلی ها مثل من فکر نمیکنن! اما هرچی به دور و برم نگاه میکنم کمتر کسی رو میبینم که انعطاف پذیری رو با این شدت من داشته باشه!!

خدا رو بابت این روزهام شکر میکنم... بابت این حال خوبم... بابت این همه نعمت و رحمت و مشکلی که دور و برم هست...

چقدر خوبه که ما آدمها همه سختی هامون رو با دید قشنگ تری ببینیم... با این نگاه که اگر انسان تو این دنیا سختی نکشه بزرگ نمیشه... باید بزرگ بود تا به خدا نزدیک تر شد...

این نگاه منو تو سختی هام آروم میکنه... حس رضایت خدا و امام زمان از من و همسرم...


امروز 10 مرداد،یکی از روزهای امیدواری من... یکی از آرزوهای بزرگم رضایت پدر و مادرم از منه... انشاءالله که بهش برسم...

نظرات 13 + ارسال نظر
سحر جمعه 7 آذر 1393 ساعت 11:13

تا شعله هجران تو خاموش کنم
بر آتش دل ز صبر، سرپوش کنم

بسیار بکوشیدم و نتوانستم
یک لحظه غم تو را فراموش کنم

ای کاش، دمی دهد امانم این اشک
تا نقش تو را به دیده منقوش کنم

آخر چه شود، شبی به خوابم آیی
تا جام محبت تو را نوش کنم

بنشینی و در برت، مرا بنشانی
تا زمزمه نوازشت گوش کنم

گر بار دگر مرا در آغوش کشی
صد بوسه بر آن دست و بر و دوش کنم

سجاده تو، که می‌دهد بوی تو را
برگیرم و بوسم و در آغوش کنم

چون درد فراق تو، ز حد درگذرد
زین عطر تو قلب خویش، مدهوش کنم

از حمله غارت به دلم آتشهاست
این داغ، عیان، ز لاله ای گوش کنم

گویند به من، یتیم غارت زده ام
زآن چشمه چشم خویش پرجوش کنم

دیگر اگر ای پدر نخواهی برگشت
برخیزم و پیکرم سیه پوش کنم؟

این داغ حسین، جاودان است حسان
هرگز نتوان به اشک، خاموش کنم

شاعر:حبیب چایچیان
...........
شهادت حضرت رقیه(س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
یاعلی

شمس جمعه 30 آبان 1393 ساعت 12:35

http://up.p30parsi.com/out.php/i167013_12-ya-aba-saleh-2000.jpg

سحر پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 17:41 http://www.sarboland-313.blog.ir

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست
(سیدامیرحسین میرحسینی)
....................
سلام
خداقوت
بروزم لطفا تشریف بیاورید.
یاعلی

سحر جمعه 23 آبان 1393 ساعت 16:43

سلام نرگس بی وفا
http://media2.afsaran.ir/sil3spr_535.jpg

سلام عزیز دلم. اومدم وبلاگت دیدم خداحافظی کردی انقدر ناراحت شدم. چرا اینکارو کردی؟ حداقل نظراتو نمی بستی یه کم دعوات میکردم! میخواستم گریه کنم وقتی دیدم رفتی... اگه جواب نظرتو خوندی حتما بیا به وب اصلی ام : banooyeshieh.blogfa.com

سحر چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:05

ای خرگه عزای تو این طارم کبود
لبریز خون ز داغ تو، پیمانه وجود

تنها نه خاکیان به عزای تو اشگریز
ماتم سراست بهر تو از غیب تا شهود

از خون کشتگان تو صحرای ماریه
باغی و سنبلش همه گیسوی مشکبود

کی بر سنان تلاوت قرآن کند سری
بیدار ملک کهف توئی، دیگران رقود

نشکفت اگر برند تو را سجده سروران
ای داده سر بطاعت معبود در سجود

سحر یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 20:05 http://www.sarboland-313.blog.ir

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین

بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

این صبح تیره باز دمید از کجا کزو

کار جهان و خلق جهان جمله درهم است

گویا طلوع میکند از مغرب آفتاب

کاشوب در تمامی ذرات عالم است

گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست

این رستخیز عام که نامش محرم است

سحر پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 19:42 http://www.sarboland-313.blog.ir

سلام
خداقوت
با پست جدید«رمپ های بی هدف» بروزم. بی صبرانه منتظرتان هستم.

سحر چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 19:49

http://www.duelfa.com/wp-content/uploads/2014/09/agha.jpg

ღ بانـو ღ سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 18:14 http://mashghhayam.blogfa.com/

سلام نرگس جون خوبی؟کجایی خانم؟ کم پیدایی؟ نه به وب ما سر میزنی نه به وب خودت سر میزنی....

یاس شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 13:48 http://roberah77.blogfa.com

سلام
اصلا سری ب ما نمیزنیا !!
میدونم سرت شلوغه ولی گاهی نگاهی ... !!!

سلام عزیزم. من حتی دیگه به اینجا هم خیلی وقته سر نمی زنم!

نادم سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 14:30 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!

یاس شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:09 http://roberah77.blogfa.com

ღ بانـو ღ شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 11:21 http://mashghhayam.blogfa.com/

سلام
خداروشکر که درحال پیشرفتی و حال دلت خوبه .... ان شاءالله همیشه امید.وار و شاد و موفق باشی همچنین یه مادر نمونه بشی که مطمئنا میشی

سلام عزیزم. ممنونم ازت. انشاءالله شما هم روز به روز حال دلت بهتر شه. مامان نمونه هنوز خیلی مونده تا بشم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.